Kategóriák

Állandó oldalak

Én és a blog

"Fiatal 40-es nő szeretne fiatal maradni." Mert a fiatalság megőrizhető! Hiszek abban, hogy testtel, szellemmel és lélekkel egyaránt tudatosan törődni kell ahhoz, hogy ez sikerüljön. Ehhez szeretnék segítséget nyújtani gondolatokkal, tanácsokkal és ötletekkel kor- és sorstársaimnak a blogomban.

Címkék

100 évig élni (1) 40 felett (5) áfonya (1) agy (1) aktivitás (4) alvás (2) anti-aging (10) antioxidáns (7) átlagéletkor (1) a gyomor nem felejt (1) Balaton (1) birs (1) bodzabogyó (1) bodzavirág (1) böjt (10) bölcsesség (1) boldogság (3) boldogtalanság (1) bőr (6) bor (1) borágó (1) borsó (1) bouquet garni (1) célok (1) csatni (1) dekoráció (1) depresszió (1) diéta (1) dió (1) dzsem (3) egészség (14) egészséges (13) egészséges életmód (13) egészséges fogyókúra (10) egészséges táplálkozás (23) élet (6) életöröm (1) élettartam (1) energetizálás (2) energia (5) eper (3) eperlevél (1) étel (8) fejlődés (1) feltöltődés (5) fényvédő (2) fiatalító (7) fogyókúra (2) Folly Arborétum (1) füge (1) fűszer (2) futás (3) geopark (1) görögdinnye (1) gourmet (3) gyógy (1) gyógynövény (7) gyömbér (1) gyümölcs (15) halál (1) harmónia (2) házi (7) hidratáló (1) hírek (1) hobbi (1) hőség (1) hosszabb élet (3) hosszú élet titka (11) hús (1) húsmentes (1) Igazak (1) immunerősítő (2) inspiráció (1) játék (1) jóga (7) jó hely (8) kajszibarack (2) Kapolcs (1) kenyér (1) kert (2) kézimunka (1) kikapcsolódás (2) koncentráció (1) kozmetikum (4) kreativitás (1) kreatív energia (3) krém (1) kutatás (3) légzés (2) lélek (1) levendula (2) Lyon (3) mandala (1) Marlo Morgan (1) meditáció (4) méhek (1) menopauza (1) méregtelenítés (4) méregtelenítő (3) motiváció (1) mudra (1) muskotályzsálya (1) napfény (1) nosztalgia (1) nyomelemek (11) nyugtató (1) olvasás (1) öregedés (1) ötlet (1) párkapcsolat (1) program (3) rákmegelőző (1) ránctalanító (3) rebarbara (3) recept (14) reggeli (1) sajt (1) salaktalanító (3) séta (1) spárga (1) sport (5) stressz (1) szabadidő (1) szamóca (1) szeder (1) szederlevél (1) szellem (1) szellemi frissesség (1) szellemi képességek (3) szex (1) szilva (1) szilva tatin (1) születésnap (1) tánc (1) tanulás (1) tartósítás (2) tea (7) tejsavó (1) termékenység (1) természet (1) test (2) testmozgás (2) testsúly (1) tudatosság (6) túra (1) utazás (6) Vasútpark (1) vegetáriánus (1) vidámság (2) vitamin (12) víz (2) zöldség (5) zsálya (1) Címkefelhő

Test - lélek - szellem

2013.06.15. 17:26 Anti-Agent

Finom Graham-kenyér tejsavóval

Címkék: kenyér recept házi egészséges táplálkozás

savos_kenye1_2.jpgIgen jól sikerült a mai tejsavóval készített Graham-kenyerem. Íme az egyszerű recept:

  • 300g fehér kenyérliszt
  • 300g Graham-liszt
  • 300ml tejsavó
  • 40g friss élesztő
  • 3 teáskanál cukor
  • 1 teáskanál só
  • 2 evőkanál vaj
  1. A tejsavót a cukorral meglangyosítottam, majd belemorzsoltam az élesztőt. Felfuttattam.
  2. Közeben kimértem a száraz hozzávalókat, és megolvasztottam a vajat.
  3. Amikor beindult az élesztő, az elkevert liszt közepébe mélyedést készítettem, és beleöntöttem az élesztős tejet. Összegyúrtam.
  4. Kb. 8-10 perc dagasztás után szép, rugalmas cipót kaptam. A cipót letakarva (most kelesztőtálban) 40 percig kelesztettem.
  5. Ezután jól átgyúrtam, majd a belisztezett sütőlapra borítottam, és újabb 30 percig kelesztettem.
  6. Közben a sütőt 180 C fokra előmelegítettem.A sütő aljába egy kis lábasban vizet tettem.
  7. Az újrakelt cipót 40 perc alatt szép pirosra sütöttem úgy, hogy az utolsó 10 percre megkentem vízzel.
  8. Kendővel letakarva próbáltuk megvárni, hogy kihűljön.

savos_kenyer_szelet_2.jpgNem sikerült kivárni, langyosan megkóstoltuk. Finom puha lett. A belseje lyukacsos, a héja ropogós.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatalmaradok.blog.hu/api/trackback/id/tr95362668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása